Tegenwoordig hebben bedrijven niet altijd meer een telefoniste, vooral kleine bedrijven niet. Dit omdat het internet steeds belangrijker is geworden, klanten kunnen u altijd mailen. Het is dan onnodig om een telefoniste in dienst te nemen, dit is aardig duur en zoveel telefoontjes krijgt u niet meer. Toch komt het elke keer voor dat als u een telefoontje krijgt dat u in een belangrijk gesprek zit. Er zijn namelijk altijd een paar klanten die liever even bellen, want soms moet je nou eenmaal iets snel weten of je vindt het gewoon fijner. Als eigenaar van een bedrijf vindt u dit erg vervelend, want u moet uw klanten natuurlijk wel te woord staan, maar u zit ook net in gesprek met een andere klant.

Tegenwoordig zijn hier gewoon oplossingen voor. Om de kosten gering te houden is het verstandig om een telefoonservice in te schakelen. Er zijn genoeg bedrijven die dit voor u kunnen verzorgen. Zij hebben werknemers in dienst die voor u uw telefoon opnemen. U vraagt zich waarschijnlijk af hoe vervelend het is als uw klant elke keer een andere telefoniste aan de lijn krijgt, maar dit is niet het geval. U krijgt een telefoniste toegewezen die kennis heeft van uw onderneming. Ook betaalt u een vast bedrag per maand en een klein bedrag per telefoon, zo betaalt u nooit te veel. U hoeft zich geen zorgen te maken dat u straks niet weet met wie u een afspraak heeft of wie er heeft gebeld. De telefoniste houdt namelijk een agenda voor u bij en u krijgt een verslag van het gesprek.  Met een telefoniste via een extern bedrijf hoeft u zich nooit meer zorgen te maken over de telefoontjes, heeft u wel tijd dan kan u altijd zelf de telefoon opnemen. Op www.antwoordservice-telefoonservice.nl vindt u meer informatie over de diensten die worden aangeboden.

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/