Lichaamsgewicht oefeningen kunnen helpen bij het versterken en versterken van de spieren door weerstand te creëren door het gewicht van je lichaam. Ze zijn een perfecte manier om je spieren te versterken zonder je budget op te blazen op dure sportschool lidmaatschappen, en ze zijn een fantastische manier om je programma voor gewichtsverlies op te voeren.

Oefeningen waarvoor u het huis niet uit hoeft

Lichaamsgewicht oefeningen vereisen vaak weinig meer dan u en een beetje ruimte. U kunt elk van deze oefeningen zonder problemen voor uw televisie of in uw woonkamer uitvoeren. Omdat ze bijna overal kunnen worden uitgevoerd, is er geen excuus om niet te trainen als u niet thuis bent. Hier zijn een paar voorbeelden om u op weg te helpen.

Push Ups

Push ups zijn een goede oefening rondom. Begin met je armen op schouderbreedte uit elkaar op de vloer en je benen uit elkaar, waardoor je rug plat wordt. Als u een beginner bent, kunt u beginnen met het gebruik van uw knieën tot u kunt opbouwen tot u op uw tenen kunt balanceren. Trek uw buikspieren samen en laat u langzaam naar de grond zakken, en ga dan langzaam omhoog. Herhaal dit in een reeks van drie sets van 10-12 herhalingen voor gespierde armen en rug.

Plankpositie

Een nietje in pilates en yoga, plank is vergelijkbaar met het omhoog duwen, maar in plaats van jezelf op de grond te laten zakken, hou je jezelf in positie voor een telling van tien. Deze positie samentrekt alle spieren terwijl het probeert het lichaam te stabiliseren. Dit is geweldig voor het werken met alle grote spiergroepen. Planken kunnen gemakkelijk verkeerd zijn, maar als je ze goed doet, zul je ze voelen in bijna elke spier die je hebt.

Stoel Dips

Om aan je triceps te werken, probeer je stoeltjesdips. Zoek twee stoelen en plaats ze tegenover elkaar, ongeveer drie meter uit elkaar. Indien nodig, begin met deze dichter bij elkaar en werk naar deze ruimte toe. Begin in zittende positie en plaats je voeten op de andere stoel. Plaats uw handen met de handpalmen naar beneden op de stoel waarin u zit. Zorg voor een stevige grip op de rand van de zitting. Til uw lichaamsgewicht op en leg uw handen en voeten op de stoel. Dompel onder totdat uw armen gebogen zijn in een hoek van 90 graden, met de ellebogen van u af gericht. Houd deze positie dertig seconden vast, til op en herhaal dit. U kunt in het begin ondiepe dips doen om uw spieren op te bouwen, maar werk naar een diepe dip toe.

Hurkzitten

Kraakpanden zijn een geweldige manier om de quadriceps, hamstrings en heupbuigers te bouwen. Ga met je voeten op schouderbreedte uit elkaar staan en hurk langzaam naar beneden alsof je in een stoel zit. Zorg ervoor dat je knieën evenwijdig aan je voeten blijven en niet verder naar buiten gaan. Dit kan de knie beschadigen. Houd de squat dertig seconden vast en keer langzaam terug naar uw staande positie. Herhaal deze oefening in een reeks van drie sets van 10-12 herhalingen om te beginnen. U kunt deze oefening op twee manieren aanpassen: door uw voeten samen te bewegen zodat ze naast elkaar staan en verder gaan met de oefening, of door het uitvoeren van een muurhurk. Voor deze oefening plaatst u uw rug vlak tegen de muur, de voeten op schouderbreedte van elkaar en weg van de muur. Begin langzaam naar beneden te glijden tot uw knieën in een hoek van negentig graden staan. Houd dertig seconden vast en herhaal de oefening.

Hoe helpen de oefeningen mijn bij het behalen van mijn gewichtsdoelen?

Dit zijn slechts enkele van de snel afvallen oefeningen die u kunt doen in het comfort van een kleine ruimte en een klein budget. Samen met een goed dieet, kunnen deze oefeningen u helpen om uw gewichtsverlies doelen te bereiken. Echter, als u vindt dat u niet kunt verliezen die laatste vijf of tien pond, kan de toevoeging van een natuurlijke gewichtsverlies aanvulling u helpen om over je plateau. Natuurlijke gewichtsverlies supplementen werken met uw dieet en oefeningsprogramma om u te helpen naar het bereiken van uw gewichtsverlies doelen.

https://www.snelafvallentopper.nl/